Maandag vierden we de verjaardag van Salma, zij is jarig tijdens de vakantie! Gelukkige verjaardag! De 4 jarigen kozen ervoor om een lekkere coupe fraise of dame blanche klaar te maken. Ideaal bij dit weertje! Tijdens de lesjes wero leerden we macrame en haken!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten