We werken in de klas rond het thema 'mode' en zijn druk aan het werk aan onze vriendschapsbandjes en onze tas die we maken van een oud shirt. Vandaag gingen we op bezoek naar de kringloopwinkel. We kregen een heel interessante rondleiding en mochten vele taakjes uitvoeren!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten