Blog klas juf Melissa
woensdag 24 juni 2026
Dinsdag gingen we op bezoek naar wasserij Edelweiss in Wakken! We kregen uitleg over de werking en een rondleiding in de wasserij.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Dinsdag gingen we op bezoek naar wasserij Edelweiss in Wakken! We kregen uitleg over de werking en een rondleiding in de wasserij.
Spannend! 1 september! Voor enkele leerlingen was 1 september wel héél erg spannend want zij waren nieuw op onze school. We leerden de school beter kennen aan de hand van een zoektocht. Iedereen ontfermde zich over de nieuwe leerlingen!
Hoera! Maandag werd onze stoere Nolan 10 jaar en op dinsdag vierden we onze lieve Iyona want zij werd ook 10! Ze verwenden ons met heel wat lekkers!
Dinsdag kwam Sinterklaas langs bij ons op school. We kregen een tip van zijn verstopplaats aan de hand van een rebus. We zijn allemaal braaf geweest dit jaar! Oef! De Sint had een leuk cadeau mee voor ons: we gaan schaatsen met de ganse klas op dinsdag 16 december!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten